Intellegent rekruttering
Rekruttering
Spar tid og øg din succesrate med Smartmatch
Få hjælp til rekrutteringDen gamle måde at finde medarbejdere på er forældet. Der kræves der mere af virksomhederne - nye medarbejdere er digitale og forventer en effektiv rekrutteringsproces.
Smartmatch fordele vs. tradtionel rekruttering
Medarbejdere der deler jeres værdier og passer ind i jeres virksonhedskultur, er mere produktive og motiverede.
Marketing
Smartmatch
Vi bruger emotionelle kundetyper til at målrette jobstilligsopslag og annoncerer kun på de medier, hvor vi ved personer med den rigtige profil befinder sig.
Tradtionel
Ofte bliver stillingsopslag en standardiseret ønskeliste, det er spild af tid, i får mange uinteressante ansøgere. Det kan give en høj medarbejderomsætning, være dyrt og skade jeres brand og evne til at tiltrække medarbejdere.
Hjemmeside
Smartmatch
Når du søger jeres nye medarbejder, designer vi en skræddersyet rekrutteringsside, der udelukkende har til formål at give et professionelt håndtryk og gøre ansøgningsprocessen nemmere jeres nye medarbejder
Tradtionel
Traditionelle rekrutteringsbureauer bruger landing pages udelukkende som en måde at vise jobopslag på. De fokuserer ikke på at designe landing pages, der konverterer besøgende til ansøgere, og mister branding værdien
Kundetyper
Smartmatch
Emotionelle Kundetyper i Rekruttering bidrager til Jeres succes, øger medarbejdertilfredsheden, lavere mearbejderomsætning og færre dyre fejlansættelser.
Tradtionel
Oftest tages der udgangspunkt i personlighedsprofiler, og kompetencer, ligesom annonceringsprocessen ofte består af en lang generisk ønskeliste, frem får et skarpt og målrettet stillingsopslag.
3 grunde til at vælge Smartmatch
Emotionelle kundetyper
Smartmatch giver jer de bedste forudsætning for at tiltrække de rigtig medarbejdere ved brug af emotionelle kundetyper, som er med til at sikrer, at I ansætter medarbejdere, der ikke kun er fagligt og personligt kvalificerede, men også motiverede for at bidrage til jeres succes.
Marketing
Smartmatch er en all inklusive pakkeløsning. Vi har inkluderet medarbejder branding i vores rekrutteringsløsninger, hvor I får målrettet markedsføring for at hjælpe jer med at opbyg
Skræddersyet hjemmeside
Her skal du lige på banene Rene'
Intellegent rekruttering
Er vi det rigtige match?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vulputate libero et velit interdum, ac aliquet odio mattis. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Curabitur tempus urna at turpis condimentum lobortis. Ut commodo efficitur neque.
Hvor lang tid tager det at finde en kandidat med Smartmatch?
Hvor lang tid tager det at finde en kandidat med Smartmatch?
Hos Smartmatch arbejder vi effektivt og fokuseret for at finde den perfekte medarbejder til dig så hurtigt som muligt. Vi har en dedikeret team af rekrutteringsspecialister med dybdegående kendskab til forskellige brancher og behov.
Vores mål er altid at finde den perfekte kandidat på den hurtigste mulige tid – aldrig et sekund længere end nødvendigt.
Men den tid, det tager at finde den perfekte kandidat, afhænger af en række faktorer:
- Branchen, visse brancher er mere specialiserede end andre, og det kan derfor tage længere tid at finde kandidater med de rette færdigheder og erfaring.
- Stillingens kompleksitet, komplekse stillinger med høje krav kræver ofte en mere omfattende rekrutteringsproces.
Hos Smartmatch bruger vi vores unikke teknologi og ekspertise til at:
- Identificere de bedste kandidater, vi bruger en række forskellige metoder til at finde de bedste kandidater, der matcher dine specifikke behov.
- Effektivisere rekrutteringsprocessen til at spare dig for tid og ressourcer.
- Holder dig løbende opdateret under hele processen og giver dig statusopdateringer.
Som et gennemsnit kan du forvente, at vi finder en kandidat til dig:
- Inden for 2-4 uger for enklere stillinger.
- Inden for 4-6 uger for mere komplekse stillinger.
- Inden for 6-8 uger for stillinger i specialiserede brancher.
Husk: Vi arbejder altid målrettet for at finde den perfekte kandidat til dig på den hurtigste mulige tid.
Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale og hør mere.
Hvad koster det?
Hvad koster det at bruge Smartmatch?
Hos Smartmatch tilbyder vi skræddersyede rekrutteringsløsninger, der er designet til at matche jeres specifikke behov. Derfor kan vi ikke give en fast pris på forhånd.
Vi giver dig et skarpt tilbud
Når du kontakter os, tager vi en grundig snak med dig for at forstå jeres behov og udfordringer. Vi tager også højde for jeres budget og laver derefter et skræddersyet tilbud, der passer perfekt til jer.
Vores priser er blandt andet baseret på
- Antallet af stillinger, vi skal hjælpe dig med at besætte, kompleksiteten af profilen og den tid, det tager at finde de bedste kandidater.
- Visse brancher kræver mere specialiseret viden og erfaring, hvilket kan påvirke prisen.
Få et gratis tilbud i dag!
Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale og hør hvordan vi kan hjælpe dig med at finde de bedste talenter til din virksomhed
Hvordan foregår processen?
Hvordan foregår processen med Smartmatch?
1. Book et møde
Det hele starter med en uforpligtende samtale. Book et møde med os, hvor vi kan lære jeres virksomhed bedre at kende.
2. Vi dykker ned i jeres behov
Vi tager en grundig snak om den specifikke profil, I har brug for, og hvad I kan tilbyde jeres nye medarbejder.
3. Vi finder de bedste profiler
Vi bruger vores ekspertise og unikke metode i til at finde de bedste ansøgere, der matcher jeres behov.
4. I møder kun de bedste kandidater
Vi præsenterer jer kun for de mest kvalificerede kandidater og sørger for en nem og effektiv rekrutteringsproces.
5. I finder jeres nye kollega
Efter grundige samtaler og interviews finder I den perfekte kandidat til at styrke jeres team.
Fordele ved Smartmatch:
- Nem og effektiv rekrutteringsproces. Vi sparer jer for tid og ressourcer.
- De bedste profiler. Vi finder de bedste ansøgere, der matcher jeres specifikke behov.
- Øget medarbejdertilfredshed. Når i ansætter den rigtige medarbejder fra starten øger det medarbejdertilfredsheden markant.
- Lavere medarbejderomsætning. Reducer fejlansættelser er noget der kan mærkes på bundlinjen.
Book et møde i dag
Hvad er smartmatch
Vi går skridtet videre en de traditionelle rekrutteringsmetoder ved at fokusere på at identificere emotionelle kundetyper, kompetencer og matche dem med virksomheder. I får en nemmere rekrutteringsprocesm og det øger medarbejdertilfredsheden, når i får ansat den rigtige første gang, og giver en lavere medarbejderomsætning, som gerne skulle kunne mærkes på bundlinjen.
Smartmatch giver jer en metode der i rekrutteringsprocessen inkluderer:
- Emotionelle kundetyper
- Teknologier
- Data
- Branding
- Skræddersyede landingpage/hjemmeside
Dermed de bedste medarbejdere, når I skal finde Jeres næste kollega.
Book et gratis møde i dag
Den gamle metode er en forældet og kortsigtet metode, hvor rekruttering betragtes som en ren transaktion, det kan medføre høj medarbejderomsætning og kan nemt skade virksomhedens brand.
Smartmatch rekruttering 2.0 er en ny metode at rekturre medarbejder på. Vi bruger advancerede teknologier og Emotionelle Kundetyper til at matche de rigtige mennesker med de rigtige virksomheder.
Vil du høre mere om metoden?
Book et møde